Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2006 17:00 - Добре дошли на всички!
Автор: churchoftheseven Категория: Други   
Прочетен: 3186 Коментари: 15 Гласове:
0



Великият Архитепих на Църквата на Седемте Апостоли, Даниел Мегрит, ви приветства с добре дошли!

Добре дошли в интернет-обителта на Върховния Дух. Ние предлагаме успокоение за неспокойните. Блаженство за търсещите. Радост за ума.

Добре дошли тук, където трябва да свърши дългия ви път към отговорите на вечните въпроси за смисъла на
живота и същността на битието. Поздравяваме ви за добрия избор и се надяваме, че ще станете наши редовни посетители. Нашата общност наброява стотици хиляди хора и постоянно расте - това е сигурно доказателство, че хората най-накрая се умориха от лъжепророци и искат да видят Истината. А ние ще ви я покажем. Дерзайте и приемете Върховният Дух в сърцата си.

Не можем да ви поканим на коктейл с истинско ядене, но ще се опитаме да ви нахраним с размисъл и духовни трици, защото скромни трябва да са търсещите, а аскезата е единственият отговор на въпроса за праведния път.

Очаквайте най-скоро и първата проповед-лекция на Великия Архитепих, в която той ще говори за Началото.



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. shiva - въпросче:
14.11.2006 17:24
що е то Архитепих?
Що е то аскеза?


И още едно: Тази църква религия ли е?
И "а аскезата е единственият отговор на въпроса за праведния път" - хайде бе! Кои сте вие, та можете да дадете определение на това, кое е правилно и кое не? Кое е грях и кое не?
Ако ще проповядвате "как да живеем праведно, защото Бог така е казал" ме изгубихте като читател!
цитирай
2. churchoftheseven - Спокойствие, сестро, по-малко агресия.
14.11.2006 17:28
Ние няма да ви казваме как да живеете. Това, в крайна сметка, се свежда до личния избор на свободния индивид. Ние желаем да ви покажем до какви прозрения може да доведе приемането на Върховния Дух. Поздрави.
цитирай
3. анонимен - Аз искам
14.11.2006 17:32
опростение на греховете от предните няколко дена. Много съгреших... :-/

Поздрави
цитирай
4. sunflower - А аз цял живот търся истината ...
14.11.2006 17:46
... и сега някой е готов да ми я покаже! Колко интересно!
Въпроса е какво ще правя след това, когато вече ЗНАЯ истината! Какво ще търся и какво ще следва да правя тогава?
цитирай
5. shiva - Каква агресия, бе брате?
14.11.2006 17:47
Нема агресия днес в мен, идея си нямаш колко съм примирена напоследък! :)
Направо монашески живот водя, отдала съм се на работа, работа и пак работа. Е, пия понякога и пуша.

Идеята ми беше друга: Кой е върховният Дух според вас? Аз претендирам, че аз съм... (съвсем сериозно! моята религия е, че всеки е Бог, всеки може всичко, стига силно да го желае и вярва)
Не ми отговори на предишните въпроси?
Поздрави и от мен
цитирай
6. анонимен - !!!
14.11.2006 17:49
Яко сектааааааааааааааааааааааа !!!

"Нашата общност наброява стотици хиляди хора и постоянно расте"...вие полудяхте... хахахахахахахахаха, сектанти!!!

Много здраве!!!
цитирай
7. анонимен - ...
14.11.2006 17:53
Аз бях анонимен No 6, забравих да се логна!!!

Ха сега, добър ден!!!

С интерес ще следя развитието на този блог!!!
цитирай
8. anahata - Братя и сестри,
14.11.2006 19:11
съблогерки и съблогери! Недейте така негостоприемно да посрещате Великият Архитепих!
shiva, тъй като от личното инфо не става ясно какъв е полът на Архитепиха, се налага да се обръщаме към него или с То, или с Вие:))
Та бихте ми ми пояснили Вие, защо църквата Ви е със седем, вместо с дванадесет Апостола?
Дерзай/те! И нека Великия дух бди над блога ви!
Боже, колко ми е познат този Ваш глас:)))
цитирай
9. andreytcho - мразя спамери, и ще те %$#$#@
14.11.2006 20:28
в "архитепих-а" да знаеш, велики спамеру
цитирай
10. анонимен - !!!
14.11.2006 20:50
Прегледах профила...
Името на сектата трябва да е: Църква на седемте Апостола, а не Църква на седемте Апостоли, българино!!!

Много здраве!!!
цитирай
11. ady - Архитептих
14.11.2006 22:10
скъпи мой, не така, просто не така. Великия дух е моята дъщеря и моето вярване. моля те не ме посещавай повече.
цитирай
12. amrak - :)
14.11.2006 22:21
да чуем човечето бре :)
и седем не е за изпускане..
пък си падам малко по цифричката 12 както съчетана троично обична, така и математична .. и ... 3, 4, 5 ;) завъртат тетраъгълници като вертолет.. хихи.. мяумяу.. уф нещо подскачам :)) весело на всички :)
цитирай
13. анонимен - Пак съгреших....
15.11.2006 00:16
:'-(
цитирай
14. pti - Frequency .... 8)
15.11.2006 10:20
аз пак за това .... :

"а аскезата е единственият отговор на въпроса за праведния път."

знам, че правилният отговор се получава САМО и ЕДИНСТВЕНО след зададен ПРАВИЛНО въпрос...

така чеееее, ФнимаФайте драги съблогери .... може би има причина (все пак) да не получавате нужните отговори

хехе (упссс, соркааа за усмивката)
цитирай
15. ravia - Ей, не свършиха...
21.11.2006 23:18
Ей, не свършиха лудите....
Все си мисля, че вече няма какво да ме изненада, ама ей на, всеки път подобни начинания ме изненадват и ме карат да онемявам за пореден път. То вярно, живота е сложен, неспокоен и изпълнен с много стрес, но пък от друга страна нали всички сме подложени на него - само на някой обаче се отразява така - АРХИТЕПИХСКИ :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: churchoftheseven
Категория: Други
Прочетен: 16110
Постинги: 3
Коментари: 22
Гласове: 30
Архив